Produkt został zapamiętanyDo przechowalni

Akcesoria rowerowe

ZESTAW BLOTNIKÓW ROWEROWYCH KOMPLET PRZÓD+TYŁ BŁOTNIKI ROWEROWE 24-29'' Z1

Uniwersalny komplet błotników do wszystkich typów rowerów.

Status: dostępny od zaraz
Dostępność: 50
29,99 PLN
Ilość

BŁOTNIKI ROWEROWE UNIWERSALNE PRZÓD/TYŁ 24-29''

ZESTAW BLOTNIKÓW ROWEROWYCH KOMPLET PRZÓD+TYŁ BŁOTNIKI ROWEROWE 24-29'' Z1

  • Kolor: Czarny
  • Materiał: tworzywo sztuczne – PP, PC, ABS
  • Mocowanie: Podkowa amortyzatora, korona widelca lub widelec klasyczny, sztyca siodła, rama
  • Rozmiar koła: 24'' - 29''

ZESTAW BLOTNIKÓW ROWEROWYCH KOMPLET PRZÓD+TYŁ BŁOTNIKI ROWEROWE 24-29'' Z1 Marka Hurtex

Najważniejsze informacje:

  • Materiał: formowany wtryskowo plastik odporny na uderzenia.
  • Solidny;
  • Arcdesign poprawia efekt ochrony przed wodą;
  • Nadaje się do wszystkich rowerów górskich;
  • Dolny port instalacyjny z przodu: 22 ~ 25,4 mm, można dodać gumowe podkładki, jeśli nie jest wystarczająco duży;
  • Tylny port instalacyjny: 25,4 ~ 34,8 mm;
  • Długość błotnika przedniego: 23cm, szerokość: 7cm;
  • Długość tylnego błotnika: 56 cm, szerokość: 7 cm

ZESTAW BLOTNIKÓW ROWEROWYCH KOMPLET PRZÓD+TYŁ BŁOTNIKI ROWEROWE 24-29'' Z1 Model BŁOTNIKI SENBA SB-328

Przednie i tylne błotniki SB-328 Senba to idealny wybór, jeśli chodzi o lekką i trwałą ochronę przed błotem podczas mokrych i niechlujnych przejażdżek.

  • Wysoce wypolerowany spód zapobiega gromadzeniu się brudu i pomaga w czyszczeniu.
  • System szybkiego mocowania integruje się z przodem roweru.

ZESTAW BLOTNIKÓW ROWEROWYCH KOMPLET PRZÓD+TYŁ BŁOTNIKI ROWEROWE 24-29'' Z1

Etapy montażu przedniego błotnika:

1. Wciśnij gniazdo rozprężne w owalne położenie zaciskowe gniazda łączącego.

2. Podłącz gniazdo rozszerzające do przedniego gniazda i przekręć śrubę, aby rdzeń rozszerzający przesunął się w dół, a następnie rozszerz gniazdo rozszerzające, aby uderzyło w przedni widelec.

Etapy montażu tylnego błotnika:

1. Wkręcić korbowód i elementy łączące (śruby, podkładki, nakrętki) w błotnik i dokręcić.

2. Poluzuj przedni łącznik korbowodu, zamontuj go na rurze podsiodłowej, połącz i dokręć.

Na podstawie 0 opinii

ogólnie

Dodaj nowy komentarz