Jaka lodówka do biura?

W każdym miejscu pracy, również biurze, na pewno przyda się lodówka. W pracy spędzamy osiem godzin lub więcej, potrzebne jest więc miejsce, w którym można przechować posiłki. W lodówce możemy umieścić mleko do kawy, owoce i kanapki na drugie śniadanie, napoje oraz pudełka z obiadem. Lodówka wprowadzi do miejsca pracy miłą, rodzinną atmosferę i pracownicy na pewno docenią takie rozwiązanie. Jakie urządzenie najlepiej sprawdzi się w biurze?

Bardzo często stosowanym rozwiązaniem jest lodówka w wersji mini. Jej podstawową zaletą jest to, że zajmuje niewiele miejsca. Możemy wybierać pomiędzy trzema podstawowymi typami. Pierwszą z nich jest lodówka wolnostojąca, którą możemy ustawić w dowolnym miejscu kuchni lub biura. Dodatkowo górna część takiej lodówki może służyć jako praktyczny blat. Innym rodzajem lodówki jest model wolnostojący pod blat. Urządzenie nie ma górnej części obudowy, dlatego możemy postawić je obok dolnych szafek. Taka lodówka sprawdzi się szczególnie dobrze, jeśli nie dysponujemy osobnym pomieszczeniem kuchennym, a urządzenie umieszczone jest w „reprezentacyjnej” części biura. Największą inwestycją jest lodówka do zabudowy, która jest ukryta w meblach.

Przed podjęciem decyzji należy zastanowić się, ile osób będzie używało lodówki. Jeśli w biurze pracuje niewielka liczba osób lub tylko część pracowników zamierza korzystać z urządzenia, mała lodówka najzupełniej wystarczy. Jeśli w miejscu pracy przebywa większa liczba osób i każda z nich chce korzystać z urządzenia chłodzącego, o wiele praktyczniejszym rozwiązaniem będzie lodówka standardowej wielkości, która również może być wolno stojąca lub zabudowana.

Warto również zainwestować w sprzęt o wysokiej klasie energetycznej. Jest to większy wydatek, jednak w dłuższej perspektywie energooszczędna lodówka jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem.